• Kalendář

Kalendář

Nácvik empatie a aktivního naslouchání

Seminář je zaměřen na představení a nácvik empatie a aktivního naslouchání včetně jejich praktického využití při předcházení a řešení konfliktů. Pomocí modelových situací si mohou účastníci vyzkoušet vybrané techniky ve skupinách i v triádách. Konkrétně se bude jednat o nácviky naslouchání a kladení otázek, komunikaci v krizových situacích, nácvik vyjadřování pocitů a potřeb atd. Účastnící by měli být schopni porozumět jednotlivým modelovým situacím, umět je vyhodnotit a nalézt vhodné řešení k jejich úspěšnému vyřešení.


Teoretická část se pak zaměří na prohloubení klíčových znalostí a příklady chyb v naslouchání, které mohou ovlivnit výsledek dialogu, vymezení klíčových pojmů, stádií empatie či technik.

Samostatně lze absolvovat i jednotlivé části kurzu (24. 4. a 15. 5.)


Teoretická část:

  • Vymezení pojmu a stádií empatie.

  • Využití empatie v psychoterapii.

  • Možnosti nácviku a rozvíjení dovednosti empatie v širším kontextu.

  • Osobnost naslouchajícího.

  • Základy aktivního naslouchání.

  • Chyby v naslouchání.


Praktická část:

  • Praktický nácvik empatie a naslouchání ve skupině i v triádách.

  • Diskuze ve skupině - poskytování zpětné vazby.


Kdy: 10. 4., 24. 4., 15. 5., 9.00-14.00

Lektorka: PhDr. Vendula Junková



Začátek akce 10. dubna 2015 v 9:00
Konec akce 11. prosince 2015 v 14:00
Organizátor Informační, poradenské a sociální centrum UK
Email na organizátora petr.klapal@ruk.cuni.cz
Místo konání akce Školská 13a, Praha 1, Informační, poradenské a sociální centrum
Rezervace http://ipc1.cuni.cz/reg/index.php?event=224
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Máte dotaz?
Kontakty

UK Point

Univerzita Karlova

Celetná 13

116 36 Praha 1

Česká republika


Tel.: (+420) 224 491 850

E-mail:

Provozní doba a kontakty na oddělení


Jak k nám