• Kalendář

Kalendář

Jak vytvářet dobrý obsah pro Facebookové profily univerzit

Jak je možné, že nějaký příspěvek na Facebooku upadne do zapomnění jen pár hodin po publikaci, ale z jiného se stane virál? A dá se naučit kreativa? Určitě ano!


Z Facebooku se stal jeden z hlavních komunikačních kanálů studentů. Už to není relativně jednoduchá síť přátel, ale platforma, která vyhodnocuje masu obsahu a šíří ho dál pomocí tisíců pravidel. Cíl je jediný - udržet uživatele přilepeného k displeji co nejčastěji a nejdéle - a vydělávat na množství zobrazené reklamy.


Workshop vám pomůže pochopit, jakým způsobem se na Facebooku šíří obsah, jaké faktory vyhodnocuje a jak toho využít při jeho tvorbě. Proberete, jaké psychologické faktory na straně uživatele rozhodují o tom, co bude šířit. A jak nad tím vším přemýšlet, když připravujete obsah. Nakonec se dozvíte pár triků copywriterů, díky kterým dostanou vaše texty šťávu.


Lektor: Blanka Mikulášková


Začátek akce 13. prosince 2017 v 9:00
Konec akce 13. prosince 2017 v 12:30
Druh akce Kurzy, workshopy, semináře
Organizátor Informační, poradenské a sociální centrum UK
Email na organizátora marketa.houdkova@ruk.cuni.cz
Místo konání akce Malá zasedací síň, Karolinum, Ovocný trh 5, Praha 1
Rezervace http://ipc1.cuni.cz/reg/index.php?event=10074
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Máte dotaz?
Kontakty

UK Point

Univerzita Karlova

Celetná 13

116 36 Praha 1

Česká republika


Tel.: (+420) 224 491 850

E-mail:

Provozní doba a kontakty na oddělení


Jak k nám